lördag 29 augusti 2009

Pusta ut

Första skolveckan är avklarad och det känns som om det hittills har gått ganska bra och jag har inte fått några synliga men. Däremot har man väl blivit påverkad på ett djupare plan och det är nog ganska naturligt när man läser tex till tandsköterska.
Så... Gissa vem som har gått och köpt en superdyr tandkräm som ska vara bättre än alla andra för det har hon lärt sig i skolan? Jo jag... hon som är så toknoga med sina tänder. Har aldrig haft ett hål hittills och tänkte försöka fortsätta med det så länge det går. Tandkrämen jag införskaffat ska ha extra mycket fluor i sig och vara nästan i samma klass med "bananlacket" man får hos tandläkaren.
Plus att det känns ganska bra för samvetet att borsta med den tandkrämen...


Så framöver kommer jag att begrava mig i tentaplugg och redan nu på onsdag så ska jag ut på praktik. Min stora lycka är att jag fick praktikplats här i Borås så jag kommer under dessa dagar inte behöva pendla till Göteborg.

Nu efter att jag druckit mitt morgonkaffe så ska jag bege mig ut till badrummet och borsta med min nya tandkräm!

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Emil sa...

Var kan man köpa den här tandkrämen?