torsdag 20 augusti 2009

Shoppaholic

Jag gjorde en skrämmande upptäckt härom dagen... Jag kom på att jag skulle börja skolan! Detta innebär vissa förändringar i mitt liv. Jag måste helt plötsligt ha kläder att ha på mig. Kläder!
Tidigare har jag levt i arbetskläder och inte behövt tänka på så mycket annat. Jag har dragit på mig mina slitstarka byxor med 1001 fickor, tröja och stålhätteskor och så har jag vart ready to go. Nu... nu måste jag ha kläder på mig. Vanliga kläder, sådana som alla andra har.
Så.... det blir till att shoppa. Jag har hittat lite smågrejer. Byxor, några tröjor, en jacka och till och med en skolväska!
På måndag smäller det! Då är det tillbaka till skolbänken. Jag har inte riktigt förlikat mig med tanken än att jag faktiskt inte ska gå och jobba på måndag

Inga kommentarer: