söndag 2 augusti 2009

Vilken helg

Den började i fredags... jobba sig slut med en massa extra jobb, därefter hem fort och göra sig i ordning för att träffa tjejerna för utgång. Hemma hos Anna flödade drinkarna och vi hade det så trevligt. Herregud stundtals så skrattade jag så jag grät.

Vi delade på en familjepizza, pratade en massa strunt (tjejsnack med andra ord) och bara hade det roligt.

Sen utgång till Harrys. Oj va dyrt det är att gå ut nu för tiden! Trodde jag skulle bli fattig på kuppen, men i bland måste man unna sig lite trevliga, färgglada drinkar som piggar upp i regnet och rusket som vi svenskar kallar för sommar.
Vad det här är för något vet i fåglarna... En shot av något slag som jag fick in. Ap-hjärna heter den och det är väl ungefär det den ser ut att innehålla.



Lördagen blev det upp tidigt. Far kom hit och vi har tapetserat i vardagsrumet (ny fondvägg) och även lagt golv och tapetserat i hallen. Oj vilket jobb, men oj så fint! Ser ut som en helt ny lägenhet. Det är lite småpyssel kvar, men det går relativt lätt att fixa. (Hoppas jag)

Tack så mycket för hjälpen pappa!

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Kommer gärna hem till er och "inspekterar" både badkar, tapeter och golv! Kul att du trivs med det!!!

Vi hörs, kompis. Miss U.

Sandra sa...

Åh ja jag längtar efter att få bjuda hem dig! Ska bara sätta fast lite golvlister först så att det börjar likna en hall igen :) Just nu ser det ut lite sisådär här hemma, men det börjar arta sig!
Kram på dig gumman!
/Sandra