onsdag 13 juli 2011

Ack och ve

Sitter i soffan och kvider lite smått och förbannar mitt tillstånd. Missförstå mig inte... jag ÄLSKAR att vara gravid. Mysigaste jag någonsin varit med om, MEN... jag kan klara mig utan foglossning och ischias. Speciellt i kombination. Idag har det varit så illa så att jag nästan tappat känseln stundtals i högerbenet. Jag har svårt för att lyfta upp högerfoten, utan det ser mer ut som att jag släpar den efter mig när jag går. Sen så vaggar man ju fram för övrigt när man förflyttar sig. Vilken syn jag måste vara egentligen... påminner nog lite om ringaren i Notre dame.
Och i morgon var planen att jag skulle kompa ut tidigt och sticka till Ikea med min syster. Jag ser fram emot det väldigt mycket för det var längesen hon och jag hittade på något på tu man hand, men jag börjar bli skeptisk till hur detta kommer att gå. Jag håller tummarna för att jag är lite bättre i benet i morgon för jag vill verkligen åka till Ikea och träffa syster yster.

Inga kommentarer: