måndag 25 juli 2011

Sandra i ottan, del 2

Fast i skrivande stund är det inte i ottan... klockan är snart 09.30, men jag vaknade vid 05.30 och sen dess har jag drivit tid med ditten och datten. Suttit och läst, tittat på tv, surfat på nätet och mer eller mindre bara väntat på att Magnus ska vakna, vilket han lär göra vid 10-tiden.
Det är lite påfrestande att det är som det är just nu. Min sömn är totalt rubbad. Enda sovställningen som är någorlunda bekväm är på vänster sida, men man kan bara ligga på det sättet si och så länge innan det också blir obekvämt. Oftast vaknar jag av att det känns som om hela sidan är bortdomnad. Sen att krabaten i magen är som mest aktiv på kvällen/natten gör inte saken lättare.
Börjar bli lite smått hungrig också... och jag vill ju ogärna äta frukost själv... så därför sitter jag här och väntar på min bättre hälft.
När man talar om trollen... nu hör jag någon som kommer hasandes i hallen...

Inga kommentarer: