tisdag 13 oktober 2009

Lite trött

Ska alldeles strax bege mig ut på stan och uträtta lite ärenden, men lusten är lika med noll just nu. Det var en sån dag helt enkelt när jag vaknade idag.
Det är bara till att ta tjuren i hornen och göra det man ska. Det faktum att det har tagit mig över 3 timmar att göra mig i ordning idag är en annan femma... för frukosten var väääldigt lång. Suttit och tittat på tv under tiden. Sen så var det ju gott med kaffe efteråt.... och en kopp till.
Duscha tog en evighet. Tja vi kunde ju lika gärna göra lite hårinpackning och skrubb medans man ändå stod där. Och att luffa runt i morgonrocken en stund är ju himla skönt det med.
Det är ungefär det tempot min dag har haft. Och verkar fortsätta i samma tempo. Jag är klar och i ordning, men jag kan inte förmå mig att sätta på mig skorna och gå utanför dörren.
Skumt...

Inga kommentarer: