torsdag 22 april 2010

Upp i ottan

Okej kanske inte i ottan då men för att vara en ledig dag så gick jag upp ganska så tidigt och begav mig in till stan. Där träffades Sofia och vi åt frukost tillsammans på Café Viskan. I vanlig ordning så försvann timmarna i rasande fart när vi satt där och rätt som det var så var det lunch.

När jag tänker efter så har timmarna gått i rasande fart hela dagen. Jag vet inte riktigt vart tiden tog vägen eller om jag lyckats uträtta något nyttigt idag. Fast förvisso... ibland är det skönt att inte behöva göra något "nyttigt" eller försöka vara effektiv. Jag har varit lite småförkyld de senaste dagarna och då befinner man sig inte alltid på topp. Det är ju definitivt på väg över, men jag känner mig fortfarande trött och hängig... Och snorig.

Inga kommentarer: