torsdag 25 augusti 2011

Jag borde EGENTLIGEN gå och lägga mig, men jag känner mig lite trotsig ikväll och sitter och småblänger på Michael McIntyre's comedy roadshow. Ok i ärlighetens namn så sitter jag mest och gäspar och undrar varför jag ens försöker vara uppe. Jag är ju trött...
Och sen så ska jag ju faktiskt upp i hyfsad tid i morgon och gå på frukostdate med Sofia. Känner att jag redan sitter och längtar efter morgonkaffet.

Vi gjorde en liten spurt igår och köpte lite grejer till krabaten, ty det slog oss att han/hon ska faktiskt göra debut snart. Så nu har vi även täcke, kudde, madrass, spjälskydd och sängkläder till den fina spjälsängen vi köpte.
Det är ju trots allt bara ca 5 veckor kvar tills år lilla familj går från två till tre. Jag har inte riktigt förstått det än. Känns som om vi har massor kvar att ordna med fram till dess.
Nej då jag känner mig inte alls stressad... bara lite smått så där...

Inga kommentarer: