lördag 17 december 2011

Make over

Japp nu har bloggen fått sig en make over igen! Nej inte så snyggt kanske. Tyvärr är möjligheterna med Blogger ganska kreativitetshämmande så man får helt enkelt göra det bästa av det. Tyvärr tar den lite längre att ladda upp nu då bakgrundselementet är hämtat från en tredje part, men jag tyckte om färgerna.
Jag ska få paket nästa vecka!
Det kanske inte lät så revolutionerande med tanke på att julafton infaller nästa vecka också, men jag ska få paket som inte är relaterat till jul. Jag är testpilot på Smartson och får lite då och då testa nya produkter. Det senaste har det blivit en massa matprodukter. Håller just nu på att testar Arlas Thaipanna. Håller även på att testar hårvårdsprodukter från HYPE by Mood.
Nu så ska jag få hem en produkt som antingen är en kvinnas bästa vän eller värsta fiende. Nämligen en epilator! Jag har hört både  plus och minus om epilatorer så det ska bli kul att testa. Jag har en epilatorerfarendet från för ca 15 år sedan och den var inte positiv. Man kan ju hoppas att utvecklingen har gått framåt och att det inte längre känns som att få benen slaktade.

En sån här blir det. En Braun Silk-epil 7 dual. Ska bli mycket spännande att få prova på.

Inga kommentarer: