söndag 26 februari 2012

Upp i ottan

I morgon ska jag upp okristligt tidigt. I morgon är det äntligen dags för besök på vårdcentralen. Tyvärr fick jag tid redan 8.30 vilket innebär att jag får gå upp rätt tidigt. Saken är den att jag är ingen blixt på morgonen. Det tar tid för mig att göra mig i ordning och därför blir det till att gå upp lite tidigare än önskat. Sen är det ju en ganska dålig tid för övrigt. Jag känner att är jag ändå inne i stan så kan jag lika gärna uträtta lite ärenden, men affärerna öppnar inte förrän 10 och besöket på VCT lär väl knappast ta längre än 20 min... Så då blir det till att sätta sig på biblioteket på högskolan en stund, läsa lite tidningar och ha ihjäl lite tid.
Skulle behöva köpa lite nya pyjamaser till dockan. De hon har räcker inte riktigt till på längden längre. Vad ska det bli av denna lilla tjej?

Inga kommentarer: