måndag 27 februari 2012

Världen snurrar

Då var besöket på VCT avklarat idag. Fick faktiskt en riktigt bra läkare. Han var noggrann och det kändes verkligen som om han lyssnade på mig. Han gjorde mig väldigt glad genom att säga att han inte trodde det var en kotförskjutning i min rygg utan mer "muskelslitage" efter förlossningen och att det skulle rätta till sig i sinom tid. (även om det tyvärr kan ta ganska lång tid) Han gav mig även roliga värktabletter som jag känner att jag ska var VÄLDIGT restriktiv med för man blir lite yr i bollen av dom.
Sen så har jag haft ett himla flyt idag! Gick in på apoteket för att hämta ut mina värktabletter och så såg jag att där hade de min annars så tokdyra deo till ett väldigt bra pris om man köpte 2st, så det gjorde jag ju givetvis.
Sen gick vi vidare in på stan där det blev sockar till Siri och nattlinne till mig. Efter detta hamnade jag på Åhlens och jag gick därifrån väldigt nöjd. Hade nämligen 2 presentkort att spendera där. Så jag kom därifrån med en ny vårjacka  och två linnen till mig och en fleecetröja till Siri som dessutom var på rea. Tack vare presentkorten så behövde jag bara betala 300:- Det hade kostat 900:- så ja jag är ganska nöjd!

Inga kommentarer: