måndag 12 september 2011

Dessa härliga drömmar!

Jag drömde inatt att jag fick en make over. Det var verkligen allt från topp till tå. Trevliga spabehandlingar där jag blev skrubbad, gnuggad, fejad och fixad. Håret klippt och färgat. Sminkad och dressad i en jättesnygg klänning. Till detta fick jag de vackraste smycken (speciellt ringarna) och den dyraste handväska jag någonsin hållt i.
Jag kände mig som om jag vore värd en miljon! Sen vaknade jag... jag vaknade av väckarklockan som låg borta på byrån och jag försökte desperat att kravla mig upp ur sängen. Det går inte så fort när man är höggravid och har åkt på foglossning som är värre än någonsin.
Som tur är så har man en make som kom med en hjälpande hand och drog upp mig ur sängen. Han tycker om mig... trots att jag är stor som ett hus och inte ens är i närheten av att känna mig som en miljon.

Inga kommentarer: