tisdag 13 september 2011

Playtime!

Idag var det kurs på MVC så jag och Magnus knatade dit och jag höll på att skratta mig fördärvad (inombords) när jag såg Magnus min när vi kom in i salen vi skulle vara i, för överallt låg det dockor med tillhörande blöjor och kläder. Vi skulle leka med dockor! Magnus såg inte så överdrivet imponerad ut, men bet ihop och gav sig in i leken han med när vi satte igång. Jag fick hedersuppdraget att klä på dockan och Magnus klädde av den.
Måste erkänna att det faktiskt var riktigt mysigt på kursen. Vi var 14 personer och två jättebra barnmorskor. Ingen fråga var för dum och man fick en hel del nyttig information. Visst kunde vi redan mycket innan, men det var en och annan punkt som fick en att reflektera lite extra.
Men det har varit en lång dag idag och nu är jag beredd att kasta in handduken. Ska titta på senaste avsnittet av Eureka och sen bär det nog av mot sängen.

Inga kommentarer: