lördag 28 januari 2012

Lördag good bye

Lördagen kom och gick. Det fanns massor med saker jag hade tänkt göra idag... hade till och med gjort en lista. Tror det fanns totalt 8 saker på listan. Jag kan med gott samvete bocka av... en. Det var att åka ut och handla.
Sen att jag skulle fixa till köksstolarna, skriva i några böcker, organisera i skafferiet, gå ut på promenad och en massa andra grejer... det får vänta. Det känns som om man inte får gjort mer än en sak per dag när man har en liten 3 månaders bebis. Lyckas man med den enda saken så får man vara riktigt nöjd.
Måste dock erkänna att jag tog rätt lång tid på mig att göra mig i ordning idag. Jag skämde bort mig själv riktigt ordentligt. Jajamensan! Jag tog bort gammalt nagellack på tårna, rakade taggtrådsliknande ben, gjorde en hårinpackning och smorde in mig från topp till tå. Det är vardagslyx det! Vem behöver spa?
Så i morgon får jag väl se om jag hinner lägga på nytt lack på naglarna... om jag hinner

Inga kommentarer: