lördag 19 november 2011

Bra köp

Jag köpte en deo igår när jag var på apoteket och hämtade ut min penicillin. Ja jag svettas väl lite mer än vad de flesta gör. Jag är alltid varm av mig och det är ovanligt att jag fryser, så att använda en bra deo är ju självklart A och O. Har provat MÄNGDER med olika varianter och sorter, men hittat få som imponerat något nämnvärt. Igår köpte jag en deo från Vichy. Ja jag vet... allting från Vichy är svindyrt och det var ju självklart även denna. Tror jag betalade 98:- för den. Kanske inte låter som mycket pengar, men för en deodorant så är det faktiskt en hel del. Hur som helst... Oj va gott den luktar! Om det är någon som undrar varför jag går och sniffar mig själv i armhålorna så är det för att jag luktar så gott. Haha nej skämt å sido, men den luktade faktiskt underbart. Väldigt rent och fräscht och från och med nu så är det den här deon jag kommer att köpa oavsett vad den kostar.
Vilket intressant blogginlägg förresten.... jag har nog nått ett nytt lågvattenmärke.
Anyhow åk till apoteket och köp Vichy! Ett tips bara

Inga kommentarer: