lördag 19 november 2011

Jag är helt paff

Jag har en liten bebis som har sovit och sovit och sovit hela natten. Hon sov från kl 23.00-06.00 och sen 07.00-10.00. Det känns som om vi har börjat få lite dygnsrytm nu. Hon är vaken mycket mer på dagarna och sover riktigt bra på nätterna. Visst detta kan komma att ändra sig både en, två och sju gånger, men man får passa på att njuta medans det fungerar.
Lilltjejen var faktiskt på utflykt i torsdags. Vi var i Göteborg en sväng och köpte nya byxor till henne och sockar. Därefter blev det en tur till Ikea där vi inhandlade nya handdukar och badlakan. Vi hann även med lite kaffe och cheesecake. Mums mums!
Nu ser vi fram emot nästa helg. Då är det julmarknad på Åhaga och det tänkte vi att vi skulle gå på. Inte för handlandets skull, utan mest för att komma ut och titta lite granna.
Jag sitter och tittar på grejer till lilltjejen på internet. Har hittat en söt liten filt som jag skulle vilja köpa till henne, men den var lite dyr tycker jag. Finns till bättre pris på amazon, men vi får se hur det blir med det...

Inga kommentarer: