söndag 20 november 2011

Helgen snart slut

Men nu för tiden så spelar det egentligen ingen roll om det är helg eller inte eller vad det är för dag. Allting liksom flyter ihop.
Men i morgon är det måndag och då blir jag gräsänka igen. Magus och Siri ska åka och hälsa på lite bekanta och jag ska åka in till stan och träffa Sofia. Det har gått på tok för lång tid sedan jag såg henne sist så det ska bli riktigt roligt. Sen så ska hon åka på långresa fram mot jul och då kommer det dröja ett bra tag innan jag får träffa henne igen
Idag har jag och Siri varit ute på en rejäl långpromenad. Vi passade på medans vädret tillät. Just nu ligger Magnus med henne inne i sovrummet. Magnus var trött och ville sova lite... men med tanke på hur det låter från sovrummet så har Siri andra tankegångar om vad som ska göras just nu. Inte sova i alla fall... Jösses vilka röstresurser den lilla damen har.

Inga kommentarer: